woensdag 29 juni 2011

Crackle nailpolish van o.p.i

Ik laat vandaag even zien welke crackle nagellak ik heb.Je hebt heel veel verschillende merken die met de trend mee gaan van de crackle nagellak zoals: O.p.i en China glaze en Pupa en ik heb bij de H&M ook al zo'n crackle lakje voorbij zien komen enz. Veel merken doe er aan mee ik snap het ook wel want het ziet er ook super leuk uit. 
op de bovenste foto zie je Rally pretty pink met flits zo zie je de gouden glitters beter.Ik vind het een super
gaaf kleurtje omdat er zo veel gouden glitters in zitten en ik hou van opvallende nagellak en hij dekt in twee laagjes. Op die foto daaronder zie je dat ik de red shatter er over heen heb gedaan ik vind deze twee kleurtjes samen echt superleuk het is ook mijn favoriet van de crackles die ik heb.Deze twee lakjes zijn niet los verkrijgbaar die zitten samen in een doosje en zijn van de Serena Glam Slam collectie en kost samen €20,00




Hier twee foto's boven heb ik op mijn nagels Who the shrek are you? dat is een leuk shrek kleurtje en komt natuurlijk uit de shrek collectie. Daaronder zie je dat ik black shatter er over heen heb gedaan ik vind dit samen echt een leuke combinatie de black shatter was ook de eerste shatter die ik had.


hier boven heb ik een mooie parel kleur op mijn nagels en hij heet kyoto pearl het is een moeilijk lakje om mooi op je nagels tekrijgen deze nagellak laat erg veel strepen achter en dat  vind ik er niet zo mooi uit zien. Daar over heen heb ik Blue shatter, ook een heel leuk kleurtje.

In de flesjes zit 15ml en kosten 13,95 per stuk. Ik heb ze gekocht bij de DA luxe parfumerie Fassaert in goes. Voor meer verkoop punten kun je je kijken op http://www.opi.nl/

Ik vind het leuk als je een reactie achter laat! .Als je vragen of opmerkingen heb kun je mij altijd mailen of een reactie plaatsen,

liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten