donderdag 30 juni 2011

Bourjois - So laque

 Vandaag heb ik weer een nagellakje
waar ik twee artikelen terug ook al over dit merk heb geschreven en dat gaat over bourjois So laque en dit kleurtje heet Jaune trendy het is een geellakje. Geel is een kleur die weer in is deze zomer je ziet het veel voorbij komen dus ook op de nagels!.



Chanel heeft Minosa uitgebracht en dat was een kleur die iedereen wou hebben echt een hebben dingentje. Ik heb hem niet en daarom ga ik andere gelenagellak voor jullie testen.

Dit vind ik een mooi kleurtje hij dekt goed na twee laagjes hij blijft best wel lang zitten 3 a 4 dagen bleef de nagellak zonder chipt zitten.
In het flesje zit 10ml en kost €8,50 maar zo ik al zei in het andere artikel kun je hem ook in de aanbieding kopen voor maar €6,50. om te weten tekomen of bij jou in de buurt de aanbieding er is even kijken bij drogist.





Toen ik de winkel uit liep zag ik op eens dit kleurtje staan ik wilde het gelijk hebben maar het mocht niet van me zelf want ik het al iets gekocht toen ik thuis was bleef ik er maar aan denken en toen bestoot ik om de volgende dag toch maar dat dit en die andere kleur tekopen ik was zo blij dat ik ze gekocht had.



Ik vind het leuk als je een reactie achter laat heb je vragen of opmerking kun je me mailen of een reactie plaatsen.
Wil je graag een van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat mij even weten en zet er een bronvermelding bij.
Je kunt me ook volgen op bloglovin en natuurlijk als je een eigenblog hebt kun je mij toevoegen
Je kunt mij ook volgen via twitter die kan je vinden op mijn blog

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten