vrijdag 1 juli 2011

Rimmel londen 60 seconds



hier boven zie je Grey matter



Vandaag laat ik jullie mijn nagellakjes van Rimmel londen 60 seconds lijn zien. Ik hou niet zo van het merk Rimmel londen ik vind het niet zo'n goed merk vergeleken met de prijs wat je ervoor moet betalen. Maar ik ben wel heel erg enthousiast over de 60 seconds lijn van Rimmel londen. De flesje zien er simpel maar strak uit. Het kwastje is een xpress brush en daarmee kan je in één keer je nagels lakken. En wat ik super fijn vind aan de lakjes is dat ze dan ook in één keer dekken en dat heb ik nog nooit eerder mee gemaakt bij een nagellak merk.

hier boven zie Rapid ruby

hier boven zie je Coral crush

hier boven zie je Blue mind

hier boven zie je Fast & fuchsia



Hier boven zie je ze allemaal, volgens mij zijn er nog een paar kleuren die ga je vast voorbij zien komen op mijn blog want die ga ik denk ik ook kopen. In het flesje zit 8ml en zijn gewoon in de drogist te koop als ze een schap hebben van Rimmel londen. Ze kosten €6,50. Ik vind het goedkoop voor zo'n mooi lakje.
Er is nog wel één klein nadeel en dat is dat coral crush niet in één keer dekt dat is dan wel weer jammer je hebt wel een paar lagen nodig om een mooie dekking tekrijgen.




Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, heb je vragen of opmerkingen kun je me mailen of een reactie achterlaten.
Wil je graag mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even aan mij weten en zet er een bronvermelding bij dank je wel.


Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten