dinsdag 5 juli 2011

Een simpele vlinder nail art


 Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt

Dit zijn mijn penseeltjes  waar ik de nail art mee heb gemaakt. Ik heb ze al lang dus ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht.

 Dit is om leuke stipjes mee op je nagels te zetten.
Als eerste doe je een basecoat op je nagels om je nagels te beschermen. Daarna lak je je nagels licht paars dan teken je met donker paars een vlinder 
 Dan maak je de vleugels wit, dat laat je goed drogen want dan zie je de kleur die je er over heen doet beter
 Toen heb ik er een knalroze kleur over heen gedaaan.
Als laaste breng je nog wat witte stippen aan de zijkant van je vinger en er boven, daarna heb ik er een groen stipje in het midden van de vleugels opgedaan en toen heb ik er nog een glitterlak over heen gedaan en dan ben je klaar heel simpel!.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.
Wil je een van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten