zondag 24 juli 2011

Catrice - 020 Man Go Tango

Vandaag laat ik jullie Man go tango  zien van het merk Catrice. Dit kleurtje heb ik speciaal gekocht voor Koninginnedag en ik draag dit kleurtje ook als er een wk of ek als oranje dan moet spelen, maar verder doe ik dit niet op mijn nagels, ik hou wel van aparte kleuren maar ik vind hem iets te vel voor gewoon dagelijks gebruik.
Het lakje dekt goed in twee laagjes  en blijft ook wel 2á3 dagen zitten zonder chip er zit 10 ml in het flesje en het lakje kost €2,50 en is tekoop bij de kruitvat.
Ik vind het een fijn merk, dus heb jij nog ideeén welke Catrice lakje ik echt moet hebben laat het me weten!!

Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij dank je.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten