zaterdag 23 juli 2011

O.P.I - Heart throb

Vandaag laat ik jullie Heart throb  zien van o.p.i . Het is een barbie roze kleur, en als ik deze kleur op mijn nagels heb dan voel ik me echt zo'n roze barbie ik weet ook niet waarom maar het is gewoon zo!.
Wat je verwacht van dit merk is wat je in het flesje ziet dat je dat ook je nagels verwacht maar helaas dat is bij dit lakje niet zo. Pas na 4 lagen is het lakje dekkend en daarom draag ik dit lakje niet zo vaak want het duurt lang voor dat het droog is en je moet er zo veel lagen over heen doen voor dat het dekkend is.
Als je zo veel lagen er op heb zitten blijft het wel 3á4 dagen zonder chip zitten er 15 ml in het flesje en het lakje kost € 13,95 per stuk. Ik het gekocht bij http://www.drogisterij-fassaert.nl/ kijk of bij jou in de buurt ook o.p.i word verkocht op http://www.opi.nl/

Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij dank je.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten