zaterdag 2 juli 2011

China glaze - Blue paradise

Vandaag vertel ik iets over het merk China glaze. Hier boven zie de kleur  Bleu paradise
ik vind het een leuk merk en het is ook  nog niet zo duur. Wat de nagellak exstra heeft is dat er al een verhader in zit.
Het is een fijn lakje hij dekt in twee laagjes en blijft wel 4 dagen zonder beschadegingen zitten
er zit  14ml in het flesje en ze kosten €7,95 per stuk.
Ik heb deze nagellak gekocht bij http://www.drogisterij-fassaert.nl/ 
hier boven zie je dat ik er nog wat glitter lak over heen heb gedaan dit is ook van China glaze en het lakje heet Fairy dust vind het wel wat exstra's aan toevoegen


ik vind het leuk als je een reactie achter laat, heb je opmerkingen of vragen kun je mij  mailen of een reactie plaatsen.
Wil je graag mijn foto's gebruiken dat mag maar dat even weten en zet er een bronvermelding bij dank je wel.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten