dinsdag 19 juli 2011

Misa - 255 Summer love

Ik laat vandaag het merk Misa zien. dit is het tot nu toe nog het enge lakje wat ik van dit merk heb.
Ik kwam het toevalig tegen bij de D.A en ik dacht die neem ik mee om te testen, het lakje dekt redelijk goed in twee laagjes meschien is drie laagjes iets mooier, er zit 15ml in het flesje en het kost €7,95 per stuk omdat ik het bij de D.A zag staan maar ze hadden maar één lakje heb ik even gezocht waar ze dit nog meer verkopen  en boozyshop verkoopt het ook, dus neem een kijk voor nog meer kleuren van dit merk.  http://www.boozyshop.nl/?gclid=CIWNoKOajaoCFUZJ3godFArNxg


Ik ben van plan om nog meer van deze lakje uit te gaan proberen, ben namelijk heel benieuwd hoe die zijn.

Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie achter laten.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten