donderdag 14 juli 2011

Bourjois - waar ik het nummer of de naam nergens kan vinden!?

 Ik laat vandaag jullie mijn neutraalste nagellak zien die ik heb.


Deze nagellak heb ik al een tijdje en wat er nou jammer aan is dat het lakje nu al helemaal dik is geworden, maar andere lakje die ik in die tijd ook heb gekocht zijn nog gewoon goed. Nog een nadeel is dat het lakje na één dag al chip heeft. Een voordeel is dat het een breed kwastje heeft daar mee kan je makkelijk je nagels lakken. En het flesje heeft een lange dop dat vind ik persoonlijk wel fijn om vast tehouden.


In het flesje zit 10ml en ik heb het lakje gekocht bij de etos gekoch. Ik weet even niet meer wat ik voor dit nagellakje heb betaald.


Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag laat dat wel even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten