zaterdag 16 juli 2011

KONAD - Specail Nail Polish


Ik laat vandaag jullie KONAD zien. KONAD is specail voor het stempelen bedoeld omdat ik dat niet zo veel meer doe. Ging ik me afvragen of ze ook gewoon als nagellak gebruikt kunnen worden, en ja dat kan het is wel wat dikker en het kwastje is wel wat klein maar verder is alles het zelfde hier wat foto's van de kleuren die ik heb getest. 



De kleuren hebben geen namen of schijfers, en er zit 11ml in het flesje ze blijfen 1 รก 2 dagen zonder chip zitten. Ik heb ze gekocht bij http://www.drogisterij-fassaert.nl/ maar als je het even op google in typt dan vind je nog meer webshop's die dit verkopen.

En als jullie het leuk vinden om een keer een filmpje of artikel te zien over het stempelen met KONAD laat dat dan even weten in een comment dankje wel.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten