zondag 3 juli 2011

Trind Perfect system

Ik ga jullie vandaag vertellen hoe ik mijn nagels verzorg. Want je kan wel elke dag nagellak op je nagels doen maar je moet ze natuurlijk ook goed verzorgen. En ik doe dat met Trind. Trind is een nederlands merk. Ze hebben een mooi verzorgingsetje waardoor je mooie en gezonde nagels krijgt.
Het merk Trind heeft ook gewone nagellak.
Ik heb het Trind perfect system set. Hier onder zie welke producten ik gebruik. Ik ga nu stap voor stap vertellen hoe je dit moet doen.


 Stap 1.
Cuticle Remover

Voor het verwijderen van vastgegroeide nagelriemen. Aanbrengen op de nagelriemen en vijf minuten laten intrekken. Nagelriemen terugduwen met Manicure Stick en overtollige nagelriemen verwijderen. Na gebruik handen goed wassen. Gebruik dit product eens in de vier weken. Direct na het gebruik van Cuticle Remover de Cuticle Repair Balsam te gebruiken.


stap 2
Cuticle Balsum

Twee weken lang dagelijks aanbrengen voor een zachte en mooie huid rond de nagels. Laat twee minuten intrekken. Masseer de rest in de nagelriemen en nagels  totdat de nagelriemen en nagels helemaal droog zijn. Het product is vetvrij.


stap 3
Nail Balsum

Trind Moisturizing Nail Balsam herstelt het vochtgehalte in de nagels en helpt de nagels daarmee om sterker te worden. Gebruik twee weken lang dagelijks. Breng een laagje aan en laat twee minuten intrekken. Masseer de rest in de nagel en de nagelriemen totdat de nagels en nagelriemen helemaal droog zijn. Het product is vetvrij. Na twee weken lang dagelijks aanbrengen volstaat wekelijks gebruik.


stap 4
Nail magic

Om nagels te egaliseren en gelijktijdig de aanmaak van natuurlijk nagelvocht te stimuleren, gebruik je eenmaal per 4 weken de Trind Nail Magic. Maak halfronde bewegingen te beginnen bij de matrix –halve maantje- en vervolgens naar voren werken. Allereerst gebruik je de halve zwarte zijde. Hiermee verwijder je het absolute toplaagje van de nagel wit stof. Daarna, met diezelfde halfronde bewegingen masseer je met de halve witte zijde de nagel. Tenslotte herhaal je deze bewegingen met de lange grijze zijde. Een schitterend geëgaliseerde en glanzende nagel is het onmiddellijke resultaat. Daarbij is het de perfecte basis voor de verdere verzorging.



stap 5
Nail Repair

Voor mooie sterke nagels twee weken lang dagelijks een laagje direct op de nagels aanbrengen. Het vorige laagje verwijderen met nagellak remover. Na twee weken is één laagje per week voldoende. Het flesje goed schudden voor gebruik.



stap 6
topcaot

De topcaot zit officeel niet in het pakket maar ik wil het er toch even bij zetten want het geeft een mooie glans en zo blijft het beter zitten.


Als je dit twee weken doet zal je zien dat je nagels sterker en langer zijn geworden. Na de twee weken kun je dit  regelmatig doen zo blijven je nagels lang en sterk. Elke keer als je nagellak gebruikt kun je ook  de Nail balsum, Cuticle balsum en de Nail repair gebruiken.





Ik heb de producten gekocht bij http://www.drogisterij-fassaert.nl/ je kan ze ook bij de Etos kopen of gewoon op http://www.trind.com/

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, heb je opmerkingen of vragen kun je mij mailen of een reactie plaatsen
Wil je één van mijn foto's gebruiken dan mag dat, maar laat dat mij even weten en zet er de bronvermelding bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten