woensdag 6 juli 2011

How to: Stippels


Er stond vandaag al een artikel online waar ik jullie mijn lancome Roga 018 laat zien. Alleen ik vond het een beetje een saai kleurtje, dus ik dacht hoe kan ik dit er nou leuk uit laten zien. En toen had ik een idee
en het was nog simpel ook.

Dit zijn de kleuren die ik daar voor heb gebruikt, van links naar rechts China glaze Snow, Catrice Man go tango, o.p.i  pomeii purple, Bourjois Jaune trendy, Rimmel lycra pro Jaded clamour

Deze heb ik gebruikt om de stippen er op te zetten.

 Als eerste doe je wat witte stippen op je nagels, zo zie je de andere kleuren beter als je het er over heen doet.

Daarna ga je de  witte stippen een kleurtje geven dat doe je hetzelfde zo als je bij de witte stippen deed maar nu met felle kleuren.



Heb je vragen of ideeën dan kun je mij mailen.
Wil je een van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten