zaterdag 23 juli 2011

China glaze - Ruby pumps

Vandaag laat ik jullie Ruby pumps zien van china glaze. Ik vind het echt een kerst lakje elke keer als ik deze op me nagels doe dan heb ik een kerst gevoel, het is heel fijn lakje en dekt goed in twee laagjes en het blijft 2 á 3 dagen zonder chip zitten en er zit 14ml in het flesje en kost €7,95 per stuk.                                                             
Wat ik fijn vind aan china glaze lakjes is dat er nog een verhader in zit ik gebruik wel een basecoat  maar zo heb je exstra harde nagels en dat vind ik wel fijn want ik ben heel zuining op mijn nagels!.


Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij dank je.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten