vrijdag 15 juli 2011

China Glaze - Flyin high


Dit is het eerste nagellakje van china glaze die ik een paar jaar geleden heb gekocht.Ik weet nog goed hoe blij ik er mee was dat ik een china glaze lakje had.
Wat ik erg jammer vind en zeker ga veranderen is dat ik de kleur van dit lakje niet goed op de foto krijg. Op de bovenste foto lijkt het lakje lichtblauw en op de onderste foto lijkt het lakje weer iets te groen, maar het is turquoise dus binnen kort zien jullie betere foto's op mijn blog!
Wat een voordeel van dit lakje is dat er gelijk verhader in zit. Hij dekt goed in één keer maar na twee laagjes is het wel mooier, blijft 2 á 3 dagen zonder chip zitten en er zit 14 ml in het flesje en het lakje kost €7,95 per stuk ik heb het bij http://www.drogisterij-fassaert.nl/ gekocht, je kan het ook bij http://www.boozyshop.nl/boozy-sale-c-91.html kopen dat is trouwens een leuke webshop! en er zijn ook nog andere webshops die china glaze verkopen
Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten