donderdag 7 juli 2011

buget nagellak - 2b

 Vandaag laat ik jullie een kleurtje zien van het merk 2b.
Ik vond het een leuk kleurtje toen ik hem in de winkel zag staan, ik dacht die moet ik meenemen het was namelijk niet de bedoeling dat ik nagellak ging kopen maar ben blij dat ik het toch heb gedaan!.
Mijn zus vond het ook een leuke kleur en ze deed de kleur gelijk op de nagels ( zonder basecoat) dat had ze beter niet kunnen doen want toen ze 's-avonds de nagellak er afhalden waren haar nagels helemaal blauw. Dus altijd een basecoat gebruiken. Ik vind dat de nagellak goed in één keer dekt, alleen wat heel erg jammer is dat de nagellak er heel snel van af gaat na één dag al, maar ja wat wil je ook hebben voor die prijs. In het flesje zit 7ml en kost € 3,95 per stuk je kunt het kopen bij de kruitvat.



Heb je vragen of ideeén kun je een reactie plaatsen of mailen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag laat dat wel even weten en zet de bronvermelding er even bij

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten