zondag 10 juli 2011

Nail art - met een Stroopwafel


Ik had een leuk idee om iets om mijn nagels teschrijven maar wat? Later op die dag had ik zin in een stroopwafel en toen wist ik het, ik zet stroopwafel op mijn nagels!, hoe ik aan zo'n mooie grote stroopwafel kom, mijn ouders staan elke donderdag in middelburg en elke zaterdag in goes op de markt met deze lekkere stroopwafels en niet te vergeten ook met snoepjes!



Dus je weet wat je moet doen als je zin in een stroopwafel heb gewoon langs komen in goes op zaterdag of middelburg op donderdag op de markt dan kun je ze namelijk niet alleen zien maar ook proeven!

Heb  je vragen of ideeén kun je mij mailen of  een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.


Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten