donderdag 21 juli 2011

O.p.i - Cristal file

Ik laat vandaag jullie mijn vijl zien, ik had al heel lang een ouwe vijl zo'n papier ding met vier van die kanten er aan. Maar een paar weken gelden kocht ik dan mijn glasvijl, ik ben er zo blij mee dat wil je niet weten. Vijlen gaat nu een stuk makkelijker het werkt gewoon beter!.
De vijl zat in een kokertje daar bewaar ik de vijl ook in zo weet ik dat er niks mee kan gebeuren.
En ja de vijl was niet goedkoop maar wel een investering waard hij koste € 17,95 ik heb de vijl gekocht bij  http://www.drogisterij-fassaert.nl/ wil je ook zo'n vijl kijk dan even voor de verkoop punten op http://www.opi.nl/ 


Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij. Dank je  

Liefs Manouk                             

1 opmerking:

  1. Moet je er niet bijzetten dat 'ie ook kan breken? Maar dat je er dan nog steeds mee kan vijlen! Bedankt dat ik m mag gebruiken, hij werkt echt goed! Groetjes je zus

    BeantwoordenVerwijderen