woensdag 13 juli 2011

Maybelline new york - Exspress finish pearl

Vandaag ga ik het hebben over het merk maybelline new york. Dit zijn mijn twee lakjes die ik heb van dit merk.
 
Dit is de kleur Blue sapphire. Zo als je kan zien is het een donker blauwe kleur, dit lakje dekt goed in één keer, maar na twee laagjes nagellak is het toch iets mooier. Er zit 10ml in het flesje

Dit kleurtje heet Soft Doux. zo als je kan zien is dit een licht roze kleur, wat weer echt een verschil is met Blue sapphire is dat dit lakje pas na 3 laagjes pas echt dekt dat is dan weer jammer. Maar hou je van licht maar niet te opvallende de kleur dan is dit iets voor jou.
Deze lakjes zijn gewoon tekoop bij de drogist.


Heb je vragen of ideeén kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten