zaterdag 9 juli 2011

Nail art - Kersen

Vandaag laat ik jullie een leuk maar simpele nail art zien die iedereen kan maken!


Als eerste doe je een basecoat op je nagels, ik gebruik rimmel londen stronger, daarna doe je een licht roze kleur ik gebruik rimmel londen de kleur heet Bahamas flirt.



Daarna maak je groene streepjes op je nagels zo als ik hier boven heb gedaan, ik heb catrice 250 i sea you gebruikt.
Dan zet je met rood de stippen dat word dan de kers, ik gebruik rimmel londen de kleur heet ruby me. Daarna gebruik je een topcoat en dan ben je klaar heel simpel!






Heb je vragen of opmerkingen kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je een van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten