maandag 4 juli 2011

Colourblocking


Vandaag laat ik jullie mijn combinatie van colourblocking zien . Daarvoor heb ik twee lakjes van de bourjois so laque lijn gebruikt.









Het is echt heel simpel: je lakt je nagels eerst in één kleur zoals ik nu heb gedaan in de gele of andere kleur en dan neem je zo als bij mij de oranje kleur die zet je in de hoek van je nagel en je draait je vinger en niet het kwastje zo krijg je een mooie rechte streep.Vind je dat toch nog lastig dan kun je het ook even afplakken met plakband.



Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, heb je vragen of opmerkingen dan kun je mij mailen of een reactie plaatsen.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dan mag dat maar laat dat even aan mij weten en zet de bronvermelding er bij.

Liefs Manouk 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten