zaterdag 9 juli 2011

KOH - Colours

Vandaag laat ik jullie twee lakjes van het merk  Koh zien. op de bovenste foto zie je Rain forest ik vind het een mooie groene kleur maar niet echt bijzonder. Het lakje dekt wel goed in twee laagjes. Op die foto daar onder zie je Glam purple het is moeilijk te omschrijven wat voor kleur het is er zit groen in en paars, de lak dekt iets minder goed, pas na vier lagen is het lakje helemaal dekkend dat is dan weer jammer, in het flesje zit 10ml het lakje kost € 14,95 per stuk. En de lakjes blijven 2 á 3 dagen zonder chip zitten. 



In de toekomst kan je nog wel wat meer van dit merk op mijn blog verwachten, want ik ben wel benieuwd naar andere kleuren.

Heb je vragen of opmerkingen dan kun je mij mailen of een reactie plaasten.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dan mag dat maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij.

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten