maandag 18 juli 2011

Etos - Quick dry nailpolish


Vandaag laat ik een lakje zien van de Etos. ik had nog helemaal niets van dit merk dus ik dacht laat ik eens een lakje kopen van de Etos. ik dacht wat voor kwaliteit kan het hebben als het maar €2,00 kost, voor de prijs die je betaald is het een goede kwaliteit hij dekt mooi in twee laagjes en het lakje geeft een mooie finish.
Er staat op dat het lakje snel droogt dat valt dan wel weer mee vind ik niet sneller dan andere lakjes hoe lang het lakje blijft zitten dat weet ik niet precies want ik heb het maar één dag op gehad. Maar ben tevreden over het Etos lakje, ga zeker als ik nog een andere leuke kleuren zie die ook kopen.




Heb je vragen of ideeén dan kun je mij mailen of een reactie plaasten.
Wil je één van mijn foto's gebruiken dat mag maar laat dat even weten en zet de bronvermelding er even bij

Liefs Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten